søndag 21. februar 2010

Blod tårer og smerte

Hva har det å si at en utøver som Petter Nortug bare går forbi pressen og bare drar vekk.... ingenting vil jeg si, mannen var nok så skuffet at han ikke orket... trur det ikke har med arroganse å gjøre... la han være i fred... vi fikk jo svaret på hva som skjedde, hvorfor la han rippe mer opp i det... på meg ser det ut at de mest arrogante er pressen "tenk northugén IKKE vil snakke med meg som er den mest viktigste journalisten" til pressen vil jeg si: SKJERP DERE. dere er faktisk de som skulle ha løpt der ute og følt det nederlaget northug følte... dere hauset han opp i skyene og når han ikke innfrir så hiver dere dere over han og vrir kniven om opptil flere ganger... kansje det bør være trenerens oppgave å skjerme utøverne for slik taktløshet som pressen utfører... har jo sett andre utøvere som gråter etter å ha gitt alt, synes det ikke er så morsomt å se folk gråte i smerte.... arroganse? nei trur vi må se at vi er forskjellige og bruker forskjellig tid til å hente oss inn etter skuffelser....

1 kommentar:

  1. Enig med deg. De er jo bare mennesker. Blir litt irritert på det store hysteriet rundt idretten, idrettsutøverne får et forferdelig press på seg. Ikke bare skal de prestere perfekt, de må også oppføre seg perfekt, ellers blir folket "veldig skuffet". Huff. At noen orker å være idrettsstjerner sier jeg.

    SvarSlett